понеділок, 5 травня 2014 р.

Маково-кокосовий торт

      Маково-кокосовий торт

Маково-кокосовий торт

Інгредієнти

4 шт.
1 склянка
3 склянки
0,5 склянки
2 ч. ложки
200 г
4 шт.
мак (або перетертий власноруч мак)
6 ст. ложок
10 г
0,5 л
10 г
50 г
Розраховано на 10 порцій
Приготування:
Для початку білки відділити від жовтків. Жовтки збити з трьома столовими ложками цукру і відставити. Тим часом на дошку пересіяти борошно з розпушувачем. Зверху натерти на крупну терку маргарин, хоча було б краще, якби він був м'який і тоді просто його порізати. Сікти ножем то стану крихти. Потім додати макову масу ( 4 столові ложки) і далі сікти до однорідності маси.
Маково-кокосовий торт
Далі вливаємо на цю січені масу збиті з цукром жовтки і вже руками вимішуємо тісто. Буде липнути до рук, але не лякайтесь — таке і мусить бути.
З цієї маси вийде 5v повноцінних коржів для малої форми. (мені було потрібно тісто до основи для сирника, я відділила трохи, тому в мене 3 мене вийшло три коржі). Випікала на змащеній маслом і посипаній сухарями формі. Оскільки тісто липке — добре розправляти тісто в формі мокрими руками, оскільки при випіканні воно не росте і не розтікається. Випікати кожен корж при 180 градусах протягом 15 хв.
Далі готуємо кокосовий шар. Можна спекти одним коржем, можна бавитись як я. Отож, збиваємо 2 білки з половиною цукрової пудри в тугу піну.Я зазвичай додаю трохи соку лимону — тоді краще збивається. Кукурудзяне борошно змішати з кокосовою стружкою. Додати до білка. з готової маси — сформувати кульки, приплюснути їх, аби вийшли кружальця діаметром 3-4 см. і до 1 см в висоту. Випікати на застеленому пергаментом декові протягом 20 хв в нагрітій до 150-160 градусів духовці.
Далі 2 білкові коржі. Коржі робляться просто — на вирізану по формі торта вафлю викласти збиту білкову масу (збиваємо з рештою пудри 2 білки що залишились), зверху накрити другою вафлею і випікати до коричневого кольору боків білка при 150-160 градусах хвилин так 15 (дивіться, як у вас з духовкою).
Кокосові печенюшки, як вистигнуть, пропитати сиропом. Я використовувала з котейльних вишень, якими потім прикрашала торта.

Готуємо крем. Я роблю традиційний сметанковий — збиваю сметану з цукром до густої маси з додаванням м'якого масла. Якщо сметана магазинна — обов'язково треба загущувач. В даному випадку брала півлітри домашньої сметани і неповне горня цукру.
Далі складаємо торт. В мене ж вийшло мак-безе-мак-кокос-безе-мак. Макові коржі теж щедро змащувала сиропом. Торт змащуємо і зверзу та по боках.

Далі розводимо швидкозастигаючу галяредку згідно з інструкцією. Форму, в якій пеклись коржі вистелити харчовою плівкою, викласти в неї 2 столові ложки макової маси та залити половиною галяредки і відправити в холодильник. Решту желе лишити в каструльці, де варилось, аби застигло.

Буквально за 10-15 хв желейно-макова маса готова. обережно перекласти її на верх торта. Я це робила наступним чином: зняла боковини, а тоді перекинула догори дном. Плівка легко знялась. Решту галяредки помішала ложкою і вийшли такі желейні кусочки. Їх я виклала поверх прикрасила вишнями та кремом. Боки можна прикрасити мигдалевими пластівцями.
Торт мусить постояти трохи в холодильнику, аби застиг крем, а потім трохи в теплі, аби пропитався. Ну і потім назад в холодильник.

1 коментар:

  1. Вафлі обов'язково потрібно пропітувати,я це не зробила і пошкодувала,торт погано різався і розсовувався без пропитки. Гарно треба макові коржі теж пропітувати. Смачно!

    ВідповістиВидалити